"Annemi çok seviyorum. Ama bazen onu anlamak zor oluyor. Nevin'e söyledim. "Annen çok üzülüyor, annene anlayış göstermelisin," dedi. Hep çocuklara mı düşer annelere anlayış göstermek, İnci?"
¤《 60 - 70 senelik bir hayat uğruna, kâinatı bütün nimetleriyle insanın emrine veren bir Zat, onu kabirde başıboş bırakır mı? Bunca masrafın hesabını sormaz mı? Emrine itaat edenlere mükâfat, isyan edenlere ceza vermez mi? 》¤