Ben insanların nasıl bu kadar vahşi olabildiklerini ya da onları nasıl bu noktaya getiren sebepleri düşündüğüm zaman neyin doğru, neyin yanlış olduğunu bilmiyorum.
Neden beni de öbür çocukları sevdiğin gibi sevmiyorsun! Uslu durdum. Kavga etmedim, derslerime çalıştım, sövmedim, 'kıç' bile demedim. Neden bana bunu yaptın, küçük İsa? Yalnızca biraz ağladım
'Toplumdaki şiddetli bozuklukların temel sebeplerinden biri, herkesin
kendi hayatını düzenlemeye çalışması ama kimsenin daha iyi bir yaşam düzeni inşa etmeye gayret göstermemesidir '