Memedin gözleri yaşardı o giderken. İçinden, “kim bilir ne zaman görürüm bir daha onu,” dedi. “Belki de hiç göremem. ”Gözleri dolu dolu oldu. “Dünyada,” diyordu, kendi kendine, “şu dünyada ne iyi insanlar var.”
İkiyüzlülük ve çifte standart söz konusu olduğunda, Türkiye’nin sağı ile solu arasında fazla bir fark olmadığını her seferinde bir kez daha öğreniyoruz.