Melike

Melike
@Meliikeshn
"Oku, şâyed sana bir hisli yürek lâzımsa."
Nâbî;
"Sakın terki edepten, kûy-i mahbûb-i Hudâ’dır bu, Nazar-gâh-ı ilâhîdir, Makâm-ı Mustafâ’dır bu." Meğer o gece Efendiler Efendisi, müezzinlerin her birinin rüyasına girip ezandan evvel bu neşideyi savt-ı hazîn ile okumalarını buyurmuş.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Edebiyat
Melike
“Edebi terk etmekten sakın. Zira burası Allah-ü Teala’nın sevgilisi olan Peygamber Efendimiz (s.a.v.)’in bulunduğu yerdir. Bu yer, Hak Teala’nın nazar evi, Resul-i ekremin makamıdır.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vazgeçtim bu dünyadan tek ölüm paklar beni Değmez bu yangın yeri avuç açmaya değmez.
BANANE ABİ YA isimli okura yanıt verildi
Melike
Kesinlikle 🙂