" Sahiden çok mu aşıksın sen bu kıza be Sait ? diye sordu. " Bu mu senin aşktan anladığın ?"
" Bilmiyorum" dedi Sait, bakışlarını tavana kilitlemiş , Mina'nın yüzüne bakmadan konuşuyordu. " İnsanların aşktan ne anladığını bilsem , içimdekinin de ne olduğunu anlatabilirdim belki ama bilmiyorum."
" Öfke aslında bir imdat çığlığıdır . Ben senin içinde ki öfkeyi gördüm Eleni . Şu küçücük bedeninde gizlediğin yaralı hayvanı gördüm. Neden korkuyorsun söyle bana ? "
" Seninle başka bir hayat yaşamayı hayal edebilirim o zaman . Başka bir ülkede , Eleni gibi olmadan , başka bir hayat yaşamaya gidebilirdim."
" Yine gidebiliriz" dedi Sait . " Seninle her yerde yaşarım."