Polisiye okumayı her zaman sevmişimdir ama
"Polisiyenin Kraliçesi" olarak bilinen Agatha
Christie'nin kitabını okumaya hiç fırsatım olmamıştı.
Yani bu okuduğum ilk Agatha Christie romanıydı ve ilk olarak bu kitabı seçmemin çok iyi bir tercih olduğunu kitabı okuduktan sonra anladım. Kitabı hasta olduğum bir dönemde okudum ve ilaç gibi geldi diyebilirim. Çok sürükleyiciydi ve asla sıkmadı. Kitabi okurken sürekli bir merak duygusu mevcuttu ve bu merak duygusunun kitabın sonlarına doğru bitmemesi de aşırı hoşuma gitti. Ayrıca karakterler ve özelliklerinin ele alınış şekli de çok hoşuma gitti.