İyi niyetin fazlası suistimal edilir,
Fazla vefalı olmak vefasızlık getirir
Fazla sevgi dolu olmak sevgisizlik getirir
Fazla samimiyet saygıyı azaltır
Herkesin işine yaradığınız kadar iyisiniz
İyi insan olmak herşeye boyun büküp yapmak değildir,kendinize karşı öz saygınızı yitirmeyin demem o ki; insanları hakettiği yere koyun ne eksik ne fazla...
Bir gece sabaha karşı
Tüm kilitli kapılarım açılacak
Ve yalnızlığımdan çıkıp gideceğim..
Ne sen gelmeyeceksin telaşı
Ne'de ölüm telaşı beni sarsmayacak.
# Edebiyathanem #
Daha geçen zamanın sırrına varmadan geçiyor yıllar, daha gönlüme ektiğim umutlar yeşermeden nasıl da geçiyor.Her insan kendi hayat öyküsünün yazarı lakin bazen kalemi tutmaya cesaretin olmaz , tutarsın yazamaz.
Ama herşeye rağmen kalemi bırakmayıp ardından güzel hatıralar bırakan öykülerin iyi bir yazarı olmayı diliyorum...