Ayılıp bayıldığım bir seri oldu diyemiyeceğim maalesef ki... Kurgusu gerçekten muhteşemdi. Konuların birleşimi, olay akışı, karakter analizleri netti. Lakin kitapta akmayan bir duru vardı. bazı anların fazla şiirsel anlatımları , gizem yaratmak icin kafa karışıklığı yaratılması Ve en önemlisi gıcık mı gıcık inshara... okurken beni çileden çıkarttı diyebiliriz . Ayrıca kitaptaki baş tanrıçayı ( nimhara ) bir nebze olsun yıldızın (north) etkisi olmadan tanrıçalığın hakkını verdiğini görmek isterdim. Tatlı , yavaşça büyüyen bir aşk ve macera dolu fantastik bir romandı. Zaman kaybı değildi ama yinede ön sıralarda tutucağım bir seri olmadı.