"Elveda, ruhumun tek sevgilisi! Ayrılık dualarım hep sizinle olacak! Yorgun ruhların dinlendiği yerde yine buluşacağız. O zaman hiç ayrılmayacağız. Ebedi bir saadet bizi bekliyor, elveda!"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ona karşı sevgi dolu, müşfik ve hatalarına karşı her zaman hoşgörülü olmanı istiyorum. Onun da yaralı bir kalbi, iyi duyguları olduğuna inanmanı istiyorum. O yüreğin kanadığına şahit oldum sevgilim."
"Hiç yok" dedi yeğen önceki ses tonuyla. "Bu ülkede bana saygı gösterecek hiç kimse yok. Herkesin yüzünde saygı gibi duran şey, aslında korku ve esaret."
"Söyleyeceklerim belki anlaşılmaz gelebilir ama" dedi, "güzelliğin bu derecesi içimde sevinçle birlikte bir acı duygusu yaratıyor. Belki de insan olmanın sınırlarının aşıldığını hissediyorum. Varoluşsal bir boşluğa düşüyorum. İnsan böyle bir şeyi nasıl yaratabilir, nasıl yaratabilir? Tanrı'nın sesi bu!"