Melisa

Melisa
@Melisadiary
Benim için kitaplar, gerçek dünyanın monoton ve gri ruhsuzluğundan kaçış yoluydu. "İnsanlar kırıcıydılar, kitaplara kaçtım."
Böylesi daha iyi, kardeşim. Hayatta güvende kalmaktan çok daha fazlası var…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Çünkü kayboldum ve doğru yolu bilmiyorum.”
Sayfa 319·Kitabı okudu
Hem çok zor, hem çok kolay Vazgeçmeyi öğrendiğin yaşların başlangıçları
Hayat birkaç beden önden gidiyor Kendi gölgende kalıyorsun hep Kimsesizliğine terzi olmuyor kimse Neye soyunursan soyun
Kaldığın yerden devam etmenin karanlığı Benzemiyor hiçbir çaresizliğe