"EYLEMLERIMIZ, ANITLARIMIZDIR."
Bu öğreti, yaptiğımız şeylerle anımsanmamız gerektiği anlamına geliyor. Çünkü en önemli şey eylemlerimizdir. Onlar görünüşümüzden ya da söylediklerimizden çok daha önemlidir.
Eylemlerimiz, ölümlülüğümüzü aşar. İnsanların ölen kahramanlanın ardından yaptıklanı anıtlara benzer. Mısırlıların ,Finavunlarını onurlandırmak için inşa ettikleri piramitler
gibi. Ama bizim anıtlarımız taş yerine, insanların bize dair anılarından oluşur. İşte bu yüzden eylemlerimiz, anıtlarımız gibidir. Taş yerine, anılardan inşa edilir.