İçimizde şeytan yok içimizde aciz var tembellik var.. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden korkunç şey hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.
Zannediyorsun ki hepimiz birer makineyiz ve evvelden kurduğumuz gibi işleriz. Bir yerde bozukluk oldu mu derhal orayı söküp atmak lazım!.. En kuvvetli insan bile bazen ne kadar zayıf anları, istediğinin tam aksini yapmaya mecbur olduğun dakikaları bulunduğunu nasıl inkar edebiliriz ?