Melomikk

Melomikk
@Melomikk
Bu karanlık günün elbet Olacaktır bir sonu Kalbim özlüyor onu
Sayfa 260·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Artık seni daha iyi tanıyorum; daha önce bilmediğime yanıyorum"
Sayfa 81·Kitabı okudu
Sen hep az önce ağlamışsın ya da az sonra ağlayıvericekmişsin gibi görünuyorsun.Oysa ne mutlusun.
Bir verip on faydalanmak insanların son devirde karakteri haline gelmişti.