ezgi yılmaz

ezgi yılmaz
Spoiler değeri taşıyacak bir şey yazmadığımı düşünüyorum rahat olun
6/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2023 53. kitabı
Üç bin yıl önce insanlar ve elfler arasında bozulmaz bir anlaşma yapılmıştı. Anlaşmaya göre her yüzyılda bir insanlar arasından ilk İnsan Kraliçe' nin gücüne sahip bir genç kız, Elf Kralı ile evlenecek ve onunla birlikte tahtta oturacaktı. Hayatını bitkibilime ve halkına adamış olan Luella sıradaki İnsan Kraliçe olacağını hiç düşünmemişti ama bu kaçabileceği bir sorumluluk değildi, dünya İnsan Kraliçe olmadan hayatta kalamazdı. Öte yandan İnsan Kraliçe' nin gücü yıllar içinde çok zayıflamıştı, Luella son İnsan Kraliçe olabilirdi. Dünyanın onsuz hayatta kalabilmesinin bir yolunu bulup bu döngüyü kırarak eve dönmeyi arzulayan Luella bir yandan da huysuz Elf Kralı' nın kalbindeki buzları eritmeye çalışıyordur. Döngüyü kırmak için iş birliği yapan, birbirinden nefret eden bu ikili sonunda birbirlerine karşı nasıl duygular içinde olacaktır? Konu genel olarak böyle tarif edilebilir ve ilgi çekici olmadığını söylemeyeceğim ancak beni kitaba başlamaya ikna eden Syfy Wire' ın "Hobbit izleyip Thranduil' i arzuladıysanız, Elf Kralı ile Anlaşma tam sizlik" sözüydü. Yazarın Hava Uyanıyor serisini okumak istiyor ancak bir türlü başlayamıyordum çünkü hakkında çok farklı yorumlar okumuştum. Yine de yazara dair merakım bir türlü azalmadı bu yüzden bu kitapla okumaya başlamaya karar verdim. Yazarın popüleritesini göz önüne aldığım zaman fazlasıyla umutlu olduğum bir kitaptı ancak hayal kırıklığına uğradığımı söylemeliyim. Yanlış anlaşılmasın kitabı beğendim ama beklediğim kadar iyi değildi. Öncelikle Yazarın dili ve kitabın türü kesinlikle uyuşmamıştı. Yazarın dili aşırı hafifti bu yüzden Fangirl gibi çerezlik bir romantizm okuyormuş gibi hissediyordum, Fangirl sevdiğim bir kitap olmasına rağmen aynı zevki bu kitaptan alamadım. Bunun sebebinin kitabın içinde fantastik ögeler
Elf Kralı ile AnlaşmaElise Kova · Yabancı Yayınları · 20221,129 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

ezgi yılmaz

, bir kitap okudu
8/10
·360 syf.·
Beğendi
·
2024 5. kitabı
Alice Oseman
9.1/10 · 1.655 okunma
"Benim için arkadaşlarından vazgeçmeni beklemiyorum..." "Vazgeçtim bile. Hepsinden vazgeçtim. Sana kaba davranan kim olursa ondan SONSUZA kadar vazgeçerim."
"O senin değil. Kendinden başka kimseye ait değil."