Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Bu roman salt çocuklar için değil, anababalarla öğretmenler için de yazdım “diyor Aziz Nesin . Öncelikle kitap sadece çocuklara değil yetişkinlere de hitap ediyor. 5. sınıf öğrencisi olan Ahmet ve Zeynep ‘in mektuplarından oluşuyor romanımız . Onların gözünden öğretmenlerin , büyüklerin , anne babaların tutum ve davranışları ele alınıyor . Çocuk gözüyle büyüklerin çelişkili tutarsız davranışları eleştiriliyor. Yazar kitabın sonlarında şimdiki çocukların ileride eleştirdikleri anne babaları gibi olacağını da söylemeden geçmiyor. Yazarın dili oldukça yalın ve akıcı . Kitabı okurken bazen tebessüm ediyor bazen kahkaha atıyorsunuz . Genel olarak beğendim .Okumanızı tavsiye ederim . Keyifli okumalar