Zavallı çocuklar! Sizlerin o minik elleri birkaç asırdan beri insanlığın altında inlediği esaret zincirlerini kırmak için değil, belki kendiniz gibi küçük kuşları, güzel çiçekleri okşamak içindir.
"Sana mı kaldı?" diyenler de. Ben de , "Evet, bana kaldı!" diyorum. En azından pek çok insan gibi ikiyüzlü değilim. Doğrularımın peşinden koşuyorum. İçim rahat.
Bir de bana , "Çatlak,korkulur senden," falan derler. Halbuki sıradan bir insanım. Manyak falan da değilim yani. Susmamak ne zamandan beri çatlaklık oldu?