Aileniz için bir düzen oluştururken denge gereklidir ve böylece aşırılıkların önüne geçilir. Ailedeki her bireyin uzlaşmasına dayanan, otoritesiz, tamamen demokratik bir düzen de seçebilirsiniz. Ama bu genellikle endişe taşıyan kaotik bir karmaşaya ve sınırsız alana sebep olur. Ya da çok despot bir düzen seçersiniz, her şey sert olur ve herkes otorite tarafından yönetilir. Bunun sonunda da çaresizce isyan ya da isteksiz bir boyun eğme olur.