Meltem Türk Polat

Meltem Türk Polat
@MeltemTrk
Puan vermedi·116 syf.··
2025 2. kitabı
“Babalar, alınlarımıza yazılmış yalnızlıklardır.” Babası olmayan bir kız çocuğu olarak yalnızlığın en güzel tanımı bu cümlede yapılmış bence. Çünkü o öyle bir yalnızlık ki her zaman bir parçası eksik puzzle gibi asla tamamlanmaz o yalnızlık.
YalnızlıklarHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 20164,463 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·48 syf.··
2022 5. kitabı
Kitabın tüm geliri UNCHR’e gittiği için bir nebze dolaylı katkım olduysa ne mutlu bana. Okumanız 10 dk bile sürmeyecek bir kitap değil de bir babanın ağıdı. Birtakım hırs gömleği giyenler yüzünden yitip giden canlar için keşke elimizden bir şey gelse…
1000Kitap
Deniz DuasıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 20185bin okunma
Puan vermedi·424 syf.··
2022 3. kitabı
Khaled Hosseini çok merak ettiğim bir yazardı. Yazarın diğer kitapları daha çok beğeniliyor ama ben bu kitapla başlayıverdim. Kitabı okurken bazen çok zorlandığım oldu o da olay örgüsünün ana olay dışında birçok olay ve kişiden oluşması yönüyle. Keşke sadece Peri ve Abdullah’ın hikayesiyle sınırlı kalsa daha iyi olurdu sanki. Ayrılıklar beni hep üzmüştür. Karacaoğlan “Ölüm ile ayrılığı tarttılar. Elli dirhem fazla geldi ayrılık”. der. İki kardeşin birbirinden koparılması da tam böyle bir acı. Maddi zorluklar bir aileye unutamayacakları acılar bırakırken bir üvey dayı sevdiği kadın için yeğenlerinin kaderiyle nasıl oynar? Özellikle Abdullah için içimin sızladığı bir kitap oldu. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar.
1000Kitap
Ve Dağlar YankılandıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 202242bin okunma
10/10
·352 syf.··
2022 1. kitabı
Her sayfası içime içime dokunan çok özel bir kitap. Ahh Nalan hüzün kuşum. Nalan’a mı, Hayri’ye mi hangisine daha çok üzüleyim bilemedim. Kitapta Gülseren Budayıcıoğlu “empati” kurun, insanların iç dünyasını bilmeden yargılamayın, ayıplamayın diyor. Bunu açık açık söylemiyor ama insanlara nasıl bakmanız gerek öğretiyor. “Kader” motifi o kadar güzel işlenmiş ki kitapta ama kadere dur demeyi de göstermiş. Yıllar sonra yeniden okuyacağım önemli bir kitap oldu benim için
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap · 201928,2bin okunma