Her sayfası içime içime dokunan çok özel bir kitap. Ahh Nalan hüzün kuşum. Nalan’a mı, Hayri’ye mi hangisine daha çok üzüleyim bilemedim. Kitapta Gülseren Budayıcıoğlu “empati” kurun, insanların iç dünyasını bilmeden yargılamayın, ayıplamayın diyor. Bunu açık açık söylemiyor ama insanlara nasıl bakmanız gerek öğretiyor. “Kader” motifi o kadar güzel işlenmiş ki kitapta ama kadere dur demeyi de göstermiş. Yıllar sonra yeniden okuyacağım önemli bir kitap oldu benim için