Ormana gittim çünkü bilinçli yaşamak istiyordum. Hayatı tatmak ve yaşamın iliğini özümsemek istiyordum. Yaşam dolu olmayan her şeyi bozguna uğratmak ve ölüm geldiğinde aslında hiç yaşamamış olduğumu fark etmemek için.
Boş gururlu bir insan ne yapıp yapıp bütün insanlardan üstün olmaktan ve başka insanların karakterini acı acı eleştirmekten hoşlanır. Bu gibi insanların bazen çok ince bir teknik geliştirmiş olmalarına şaşmamak gerekir, çünkü bu konuda iyice yetişmişler,bir hayli deney edinmişlerdir.Bunların arasında son derece zeki, dikkati çekecek kadar kavrayışlı ve hazırcevap insanlara rastlamak mümkündür.İnsan herhangi bir şeyle olduğu gibi zeka ve kavrayışla da kötülük edebilir ve hiciv yazarlarının yaptığı şekilde bunu bir eğlence ve kötülük aracı haline getirebilir.