“Hepimiz çok şey yaşadık, Bryan, hepimiz… bazılarımız maalesef diğerlerinden daha çok şey yaşadı ya da yaşamak zorunda kaldı. Ancak birbirimizden daha fazlasını beklemezsek, birbirimiz için daha iyisini umut etmezsek yaşadığımız acı verici olayları geride bırakmazsak kaderimize mahkum olmuşuz demektir.
Hikayelerimiz gerçeği söylemiyor. Savaşın kazananı olmaz. Çağlar geçer, üstümüzde takımyıldızlar dönüp durur, ayla güneş her zamanki yollarını bitkin takip eder ve biz, biz felakete uğramışlar, biz sevdiğinden ayrı düşmüşler aşkın içimizi titreten şarkısı kulağımızda, huzursuz yatarız düştüğümüz yerde.