Sevdiğin biri seni üzdüğünde hem içinden onunla tek kelime dahi konuşmak gelmiyor, hem de gönlünü o alsın diye yazmasını bekliyorsun. Bizleri yoran, bu hale getiren hep bu ruh hali değil miydi?
Malesef bir insanın size değer vermediğini aklınızdan geçirmeye başladıysanız gerçekten de değer vermiyordur. Bunda yanılma payı olduğunu düşünmüyorum.
Kendime sözümdür; bir daha içime sinmeyen ve değersiz hissettirildiğim hiçbir yerde durmayacağım. Ne kadar kötülük görürsem göreyim, içinden tertemiz çıkıp iyiliği, sevgiyi ve inceliği savunacağım. Bir daha yüzüme kapanan hiçbir kapının arasına elimi koymayacağım.