Çocuk yapmayı doğal ihtiyacın zaruri olarak giderilmesi gibi karmaşıklıktan çıkarıp, üzerinde düşünülmüş sorumlu bir eylem seviyesine çekebilseydik, insanlık için en büyük zaferlerden birini kazanmış, doğanın koyduğu sınırlardan esaslı şekilde özgürleşmiş olacaktık.
Sigmund Freud
“Çok gülmek kalbi öldürürmüş, Kahkahayla gülmek mekruhmuş , Çok gülenin heybeti azalırmış , Az gülsünler, çok ağlasınlarmış“ nasıl inanırım nasıl Yaratıcının böyle istediğine.Dinler koca bir saçmalık.