Biz bir ruha sahip değiliz. Biz fonksiyonları, ihtiyaçları ve hisleri olan bir bedene sahip bir ruhuz. Deneyimler geçirmek için bu bedeni kullanırız; bu deneyimleri kazanan ise ruhtur.
Benim saygı duyduğum Tanrı, ne olumsuz düşünceleri ne de olumsuz eylemleri tetikler. Aydınlatır , teskin eder, sevgi meydana getirir. Yarıklar genişletmekten, anlaşmazlıkları artırmaktan uzaktır, bizi her şeyin birliği ve uyumu içine sokar. İçimizi minnetle doldurur, kıskançlıkla değil. Yoksunluklarımızı tatmin eder ya da bize gülünçlüklerini gösterir. Bizi gösterişsiz bir tevazuya götürerek küçültmek yerine büyütür. Bu Tanrı öldürmeyi değil, sevmeyi ve hayatı sürdürmeyi ister.