kitapları yasal olmayan yollarla çoğaltıp insanların kullanımına sunmak iyi birşey değildir. "kul hakkına girmek, kul hakkına girmeyi teşvik etmek gibi dini sonuçları vardır. bunu birde "Allah rızası için yaptım" diye savunmanızda ayrı aymazlıktır. Nasıl salak saçma insanlar oldunuz siz ya