Bir de şu var ki; dua ettiğimiz anda karşılık almamız, bir sır bence. Zira O'nun bizi duyuyor ve dinliyor olduğunu bilmek dahi mükafat olarak yetmez mi?
Yok da imtihan var da...
Ezcümle Dünya, imtihan dünyası kâri. İnsan yokla da imtihan olur var olanla da... Kimini yokken tanırsın kimini de varken. Ve farkı yoktur her ikisinin de bir diğerinden...