Merhabalar Efendim.
Sizlere bebek kurgumun final kitabı ile geldim.
Soner'in intiharı ile biten ilk kitap finalinden sonra yıkılan bir beste okuyarak başladık kitaba. Her ne kadar Soner'e çok kızgın olsa da ne olursa olsun bir an bile yalnız bırakmadı onu. Soner de hayatı boyunca yaşadıklarının altında ezilse de Beste için tutundu hayata. Beni Gerçek Aşkın olduğuna inandıran nadir çiftlerdendiler.
Şu gibi akıp gitti kitap elimde. Lise hallerini, beraber iyileşmelerini, beraber büyüyüp bir aile kurmalarını büyük bir zevkle okudum. İlk kitap için yazdığım yorumdan bilen bilir benim bu seriye olan sevgimi. Ve aile olmuş hallerini okumak bana sanki kendi çocuklarımın mürüvvetini görmüş gibi hissettirdi.
Özellikle bonus bölümlere kalbimi bıraktım. Çok ama çook güzeldiler.
Bu seriye veda etmek çok zordu gerçekten. Yıllar önce platformdaki halini okurken de zorlanmıştım şimdi de yine aynı duygular içerisindeyim. Her daim bende yeri çok farklı olan bir kurgu olarak kalacak.
Sizde mutlaka bir gün Soner ve Beste ile tanışıp hikayelerini okumalısınız. Herkese canı gönülden tavsiyemdir.
İzler Kalır 2Sude B. · Pukka Yayınları · 2025953 okunma
Merhabalar Efendim.
Sizlere bebek kurgumun final kitabı ile geldim.
Soner'in intiharı ile biten ilk kitap finalinden sonra yıkılan bir beste okuyarak başladık kitaba. Her ne kadar Soner'e çok kızgın olsa da ne olursa olsun bir an bile yalnız bırakmadı onu. Soner de hayatı boyunca yaşadıklarının altında ezilse de Beste için tutundu hayata. Beni Gerçek Aşkın olduğuna inandıran nadir çiftlerdendiler.
Şu gibi akıp gitti kitap elimde. Lise hallerini, beraber iyileşmelerini, beraber büyüyüp bir aile kurmalarını büyük bir zevkle okudum. İlk kitap için yazdığım yorumdan bilen bilir benim bu seriye olan sevgimi. Ve aile olmuş hallerini okumak bana sanki kendi çocuklarımın mürüvvetini görmüş gibi hissettirdi.
Özellikle bonus bölümlere kalbimi bıraktım. Çok ama çook güzeldiler.
Bu seriye veda etmek çok zordu gerçekten. Yıllar önce platformdaki halini okurken de zorlanmıştım şimdi de yine aynı duygular içerisindeyim. Her daim bende yeri çok farklı olan bir kurgu olarak kalacak.
Sizde mutlaka bir gün Soner ve Beste ile tanışıp hikayelerini okumalısınız. Herkese canı gönülden tavsiyemdir.
İzler Kalır 2Sude B. · Pukka Yayınları · 2025953 okunma
Merhabalar Efendim
Sizlere farklı konusu ile adeta içine çeken ve çok severek okuduğum #haininmührü kitabı ile geldim.
Yüzyıllar önce dünya sular altında kalıyor ve saklanıp hayatlarını kurtaranlar yeni bir dünya inşa ediyorlar. Adalardan oluşan bu inşa ettikleri dünyada kendi içlerinde bölünüyorlar. Ark ve Gezgin halkı, dünyalarının sular altıda kalmasından sorumlu tuttukları Kaya toplumunun torunlarını dışlayarak onlara ölmeyecekleri kadar yaşayabilecekleri bir hayata mahkum ediyorlar.
Kitabımız da bu 3 farklı toplumdan olan 5 gencin yaşam mücadelesi içinde hayatlarının kesişmesi ile başlıyor. Her biri farklı acılar ve hayatlar yaşayan bu 5 gencimizin istediği tek bir şey var, Özgürlük...
Özgürlüklerini kazanmak için çıktıkları bu yolda yaşadıkları ve karşılaştıkları zorluklarla hayatta kalmaya çalışıyorlar.
Hainin Mührü okuduğum ilk deniz konulu kitap. O yüzden herhangi bir beklenti beklemeden ve ne tür bir kurgu okuyacağımı bilmeden başladım kitaba. İlk 100 sayfa kitabın evrenine girmeye zorlandım. 5 ana karakterimiz var dediğim gibi. Ve bu 100 sayfa onların daha bir araya gelmediği kısımları anlatıyor. Ama bu 100 sayfadan yani ana karakterimizin bir araya geldikten sonraki kısımlarda kitap öyle bir akmaya başladı ki elimden bir an olsun düşüremedim ve başlarda anlamadığım kısımlar çok güzel oturdu kafamda. Yazarın dili asla sıkmayan ve sizi bir an olsun kitaptan uzaklaşmaya itmeden bir güzellikteydi. Bu konuda olumsuz diyebileceğim tek şey kullanılan fazla virgül kullanımı olurdu. Bazı yerlerde kullanımı fazla olduğu için yer yer anlama zorlukları çektim. Onun dışında dediğim gibi gayet güzeldi.
En sevdiğim çift ise kesinlikle Beau ve Dante oldu. Onların kısımlarını iple çektim. Bazı yerlerde bazı karakterlere sinir olsam da hepsinin yaşayış tarzları ve
Merhabalar Efendim.
Sizlere favori yazarımdan yine favorim olan kitabı ile geldim.
Zelal, annesi ve babasının ölümünden sonra kendisine babalık eden amcasının yanında yaşamaya başlar. Zelal 15 yaşına geldiğinde ve gün geçtikçe büyüyüp, güzelleştikçe kötü bakışların odağı olur ve amcası onu bu kötü niyetli koca adamlardan kurtarmak için güvendiği bir Beyoğlu İsmail ile nikahlar. Kendinden 10 yaş küçük bir kızı ile evlenen İsmail, Zelal'e adeta bir abi, bir baba gibi davranır ve onun büyümesini bekler. Aradan geçen yıllardan sonra Zelal büyüyüp İsmail'e eş olur. Şehirde öğretmenlik yapan İsmail, elemsiz bir hastalığa yakalanır ve Zelal bebeklerine hamile iken vefat eder. Kocasının ölümü ile perişan olan Zelal hakkında köylü atıp tutmaya ve onu evlendirmek için görücüler göndermeye başlar.
Abisinin ölmeden önce kendisine emanet ettiği karısını en yiğit bir şekilde korur Süleyman. Ama durum öyle vahim bir hal almıştır ki bir yerden sonra elinden bir şey gelmez.
Artık Zelal için tek kurtuluş yolu Süleyman'dır.
Süleyman ise daha küçük yaşta çeşme başında gördüğü o küçük kıza, Zelal'e, vurgun olmuştur. Zelal, İsmail ile şefkati ve sevgiyi öğrenirken, Süleyman'dan ise aşkı öğrenecektir.
O kadar sevdiğim bir kitap oldu ki, nereden başlasam övmeye bilmiyorum. Sanki sayfalarca yazsam yetmeyecek gibi.. Şeyma Demir benim çok sevdiğim yazarlardandır. Ne zaman kitap çıkarsa mutlaka tereddütsüzce alır ve okurum. Bu kitabını da 1 günde bitirdim. Öyle güzeldi ki. Yazım dili, karakterler ve olaylar o kadar içten işlenmişti ki. Ben ben başından beri Süleyman tarafındayım ama İsmail de çok güzel sevdi Zelal'i. Ona bir koca olmaktan ziyade bir abi bir baba oldu. Süleyman ise abisinin eşi olacağını bilmeden hayran kalıp sevmişti Zelal'i. Abisi ile evlendiğinde ise içine gömdü hislerini.
GelinŞeyma Demir · Dokuz Yayınları · 2025276 okunma