Beyza şahan

Beyza şahan
@Merahilpeyma19
Puan vermedi·536 syf.··
2021 3. kitabı
Kitap beni paramparça etti aslında. Bir kitap özlemi, çabalamayı bu kadar güzel anlatamaz. Karakterimiz gibi tüm o hikayelerin içine ben de girdim çıktım. Sanki tüm o yolları onlarla yürüdüm. Muhacir denilen gruptan olduğum için özellikle göç edilmenin işlendiği kısımlarda çok ağladım. Teslimiyette olup da savaşmaktan bir an bile vazgeçmeyen Zehra, Setterhan benim canım karakterlerim özlemleriniz, kavuşmalarınız, hasretlikleriniz artık benimle de beraber. Hayatım boyunca okuduğuma hep mutlu olacağım bir kitap olacak. Ve fırsatını bulduğum ilk an Bakü, Tebriz, Taht-ı Süleyman, Isfahan, Şiraz, Yezd, Batum, Tiflise gideceğim belki ben de Setterhan'ı görürüm umuduyla gezeceğim kitapta gezdiğimiz yerleri. Ve bundan sonra tüm eski fotoğraflara dikkatle bakacağım belki o hikayenin içine süzülürüm bir yerinden diye. Bu arada mart takvimini de yapacağım bundan sonra. Kitaptan kazandığım bir alışkanlık olacak.
Nar AğacıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 202534,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·574 syf.··
2020 10. kitabı
Her yerinde ölümü görebildiğimiz bir kitaptı, hayallerin bile simsiyah olduğu, hayal ederken bile o siyahlığı gördüğünüz bir kitaptı. Ama..... Işıktı. Kitaptaki parıldayan kişiydi. Kırıklarına, yanıklarına, acılarına rağmen parlardı. İnsana savaşmasan da ne olduğunu kim olduğunu ve insan olduğunu unutma diye bas bas bağırıyordu. Bırakın ölümün yanındaki ışık, sizi de sarsın. Ve ölümün dostluğunu tadın
Kitap HırsızıMarkus Zusak · Martı Yayınları · 202114,5bin okunma
8/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 13 Ekim 2020 00:24
Kitabı bitirip kafamı geriye yaslandığımda aklımdan sadece suçlu kim dedim? İçimizdeki şeytan mı? Yoksa şeytana kulak veren bizler mi? Kitaptan ne öğrendim bilmiyorum ama aklımda Sabahattin Ali"nin “Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan.” sözü geçti. Kendinizi insanlara bırakmayın. Çünkü insana en çok acıyı en çok değer verdikleri çektirirmiş.
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · İş Bankası Kültür Yayınları · 2024209,2bin okunma
10/10
·592 syf.··
2020 5. kitabı
Ezel'den duyup okuduğum ama aslında intikam alması dışında hiçbir benzerlik bulamadığım ama aşırı hayran kaldığım bir kitaptı. Klasikler insanı yorar genel olarak ama bu kitapta yorulmadım. Karakterlere aşina olduktan sonra su gibi akan bir kitaptı. Kitabımız iftiraya uğrayan canım karakterimizin şansının bir anda dönmesi sonucu alacağı intikam için ördüğü olaylarla geçip gidiyor. Zeki bir adamın üstesinden gelemeyeceği bir şey yoktur.
Monte Kristo KontuAlexandre Dumas · İskele Yayıncılık · 201737,3bin okunma
9/10
·800 syf.··
2019 5. kitabı
Aslında yorumların aksine cidden sevdiğim bir kitaptı. Yarım kalmış unsurları vardı, aşırı uzun olmasına rağmen hala tamamlanmamış hikayeler vardı ama geneline bakıldığında akıcı bir kitaptı. Hatta 4 günde bitirmiştim. Sürükleyici öyküsü ve farklı konulara değinmesiyle gönlümü fethetmişti. Hayaller, yardımlaşma, fedakarlık, eziyet, intikam ve özgürlük. Hepsini ayrı ayrı işleyebilmişti yazar. Ve yazarın dili o kadar hafifti ki asla yorulmamıştım okurken. Okuduktan sonra pişman olunmayacak bir kitap olduğunu düşünüyorum...
Göğe Dokunan KızLuca Di Fulvio · Pegasus Yayınları · 201864 okunma