Sabit Numan

Sabit Numan
@Merdumgirizgenc
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Üç gün boyunca gece gündüz acılar içinde kıvranmak, sonra da ölüm... Bu her an benim de başıma gelebilir..."
Sayfa 9·Kitabı okudu
Alıntı
Sabit Numan
Güzel alıntı, nasıl bir kitap sence , klasik Rus edebiyatı gibi kasvetli havası var mı ?
Ben misafir olmayı seçtim...
Tabii, herkes gibi benim de bir ailem vardı ve onların da değişik yerlerde değişik evleri oldu. Ama insan kendini ev sahibi olarak görmedikten sonra yüzlerce evin tapusunda adı yazsa neye yarar ?
İnsan ve Duygular
Sabit Numan
İnsanın kendini ait hissetmediği her yer yabancıdır. Buna kendi evide dahildir.