Histeri krizi gibi gelgit beynim. Bir şarkı kadar sürüyor acım bazen. Şarkı başlarken ağlayıp acışıyorsam, şarkı sonunda hiçbir şey olmamış gibi kendime geliyorum. Bak az önce gözyaşlarımla yazarken bu satırları, şimdi bir o kadar hissiz ve halsizim. Ben ne ara bu kadar gamsız ve acıya alışır oldum. Tek bildiğim daha fazla tecrübe edinmek istediğim. Ve biliyorum ki ne kadar fazla tecrübe edinmek istiyorsan acıyı da göze almak zorundasın. Hayat bir savaş ve benim bu savaşı kaybetmeye hiç niyetim yok.
Sevgili okurlar. Bu yazarın 2. kitabını da okuduktan sonra kitaplarının pek bana göre olmadığını anladım. Daha Sevgili Limon Çiçeği kitabını okuduktan sonra yazarın bu konuda yeteneksiz olduğunu düşünmüştüm. Ama bir şeyi atlamışım anlaşılan. Kitap hakkında çok güzel yorumlar yapan da var ama benim gibi beğenmeyip tek tük kötü yorumlar yapanlarda. Her neyse konunun kitap incelemesi olduğunun farkındayım. Yalnızca anlatmak istediğim kitabın kişiye göre değişebileceği. Yazarın anlatımından anladığım kadarıyla kitapları gerçek hayatta %100 yaşanabilecek aşklar ve hikayeler. Olay örgüsü gerçekten çok dar diyebilirim gene. Hep bir tek düzelik ve monotonluk hakim kitaba. Eğer sizde gerçek hayata birebir uygun, uçarı kaçarı olaylar aramayan ve basit karakterler seven biriyseniz bu kitap tam size uygundur. Bende bu yüzden kitaplarını sevmemiş olabilirim. Ben aşk kitabı okurken tam aksine aksiyonlu olaylar, çılgın ama bir o kadar da eğlenceli yani sıradanlıktan çıkabilecek ve gerçek hayatta olma ihtimali çok düşük karakterler olmasını istiyorum. Çünkü monoton ve sıradan bir aşk hikayesi hiç bana göre değil. Ama genede beni gülümseten, samimi bir kitaptı diyebilirim. Betül Güçlü
Bir aşk vardı dilimde
Kalbim külleriyle elimde
Bir sen vardın benden öte
Hiç olmamış, duyulmamış bir hikaye.
Tüm çocukluğum sende.
Ufak bir çocuktum,
Seni beklerdim her oyun sırasında
Ağlarsam hemen gelirdin
Annem sanırdım ben seni
Ondan göremediğim sevgide.
Hiç gelmemiş birinin gidişini izledim ben
Ve hiç görmediğim bir sevgiyi hissettim
Olmayan şeyleri var ettim
Tam kalbimde, düşlerimde
Hepsi de kendi kendime, düşüncelerimle.
Oysa biliyordum her sonu, her yolun dönemecini
Acımı gizleyerek bekledim seni
Derinden yaralanacağımı bile bile
Ateşten sıcak, buzdan soğuktun sen.
Yaktın cehenneminde, dondurdun zemherinde.
18.03.2020