Dudaklarını öpmeyi istiyor olamazdım değil mi?
Hem, öpüşmek bana çok saçma gelmişti hep. İğrenç, gereksiz bir eylem gibi. Ne gereyi vardı yani? Hem ben öyle edepsiz şeyler yapamazdım, annem beni tavana asardı. Zaten yapmayı istediğim yoktu da... Yani şey,belkide vardı.