Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
00:00'dan sonra çok büyük beklentiyle başladım ama beklentilerimi pek karşılayamadı. Öncelikle karakterleri pek sevemedim. Ana karakterin kullandığı 'bayım' kelimesi çoğu kişi gibi beni de rahatsız etti. Her ne kadar konusu anlatımı güzel olsa da beni çok baydı. Ayrıca sonu gerçekten de havada kaldı. Yani sonu hakkında kafamda bir sürü soru işareti var. Nagihan 'ın kitapların hepsini azımın suyu aka aka okumuş olsam da bu kitapta gerçekten bir şeyler eksik kalmış gibiydi.