İdam konusunda gerçekten kişinin kendi içinde sorgulama yaşatıyor.Giyotinin korkunçluğu, insanların umursamazca başkasının idamını alkışlarla beklemeleri, idama gidecek kişinin ruh hali ve umut her koşulda vardır mesajı güzel yazılmış, farklı bir konu