Sürekli ağlayan ve hayattan zevk almayan insan arkadaşlarım lütfen ders alın. Sürekli ağlamakla yaşam geçmez. Sürekli gülmek diye bir şey de yok. Surat asarak da yaşamı geçiremeyeceğimize göre o halde yaşa gitsin. Gez, gör, dolaş, oku ve eğlen. Eğlenmek zor değil hele gülmek, hiç zor değil. 😊✨
Ben bu hayata, hayatta kalmaya değil de yaşamaya geldim. İmkanlarım ve zevklerim dahilinde de kimseye hesap vermeden yaşayabilmenin lüksüne sahibim. Mutluluk çıtamı ne göklere çıkarıp altında kaldığım için sabah akşam sağa sola ağlarım ne de çıtayı dibe çekip kötü günler için bile şükredip kabullenir halde beklerim. Bu hayat benim ve yaşanacak. Elimden gelenin en iyisini yapmayı kendime borçluyum. Bu çabalarımın sonucunda elde ettiklerim ile de kendi çapımda mutlu bir ömür sürebilme şansım var. Dolayısıyla yaşıyorum bu hayatı. En kallavisinden✌️😊