İlk olarak kitabın türü konusundan dolayı ne kadar polisiye olsa da daha çok psikoloji bence çünkü karakterlerin neler hissettiklerini çok iyi bir şekilde yansıtmış ve ben buna bayılıyorum. Konusuna gelecek olursak zengin ve tanınmış ailenin kızı olan Mia'nın kaybolması. Çok uzun zaman sonra bulununcada kendiyle ve yaşadıklarıyla alakalı hiçbir şey hatırlamaması. Kitapta kaçıran kişinin, Mia'nın annesinin ve Mia'yı bulmaya çalışan dedektifim ağızından Mia bulunmadan önce ve bulunduktan sonra olmak üzere 2 farklı zaman akışından okuyoruz. Ben genel olarak sonu hariç beğendim sonu çok açık uçlu bitti. Bundan sonrası spoiler içeriyor...
.
.
Ben bir türlü Owen (Colin Thatcher) yani kaçıran kişiye ısınamadım. Daha sonradan iyi birisi olabilir ama Mia'dan hoşlanmasaydı yine devam edicekti aynı pislikliğine (pislik bile az kalır bu adama) Tamam annesine bakmak için böyle yapıyor o zaman geçinemeyen herkes insan öldürsün. Mia'nın babası ayrı bir seviye adam her konuştuğundan kusasın geliyor. Kendinden başka kimseyi düşünmeyen bencil.