"Evet, zaman zaman hareketlerimiz hakkında kötü şeyler hissedebiliriz ama bu hisler aslında bizi iyi biri yapar, çünkü kötü insanlar karşılarındaki kişileri incitmeleriyle ilgili olarak kendilerini kötü hissetmezler."
Bizlere genellikle kendimizle ilgili güçlü kimlikler oluşturmaktansa karşımızdaki kişilerin isteklerine önem vererek iyi birer kız ve erkek çocuk olmak öğretilir. Başkalarının ihtiyaçlarını ve hayatlarını önemli görüp kendimizinkileri ihmal ederek eş bağımlı olacak biçimde yetiştiriliriz.