Popüler kültür kitabı olarak düşünmüş ve başlamıştım. Oysa birliğinde içimde farklı duyguların belirmesine engel olamadım sanıyorum ki. Kitap mitolojiyi farklı bir bakışı ile anlatmış ve inanılan tanrıların nasılda camdan ve umutsuz olduğunu düşe getirmiş. Sabrın, düşüncenin, bilginin aslında nekadar zor oluşup yerleştiğini; nasıl bir kordan geçtiğimizi, insan oğlunun acizliğini ve tamahkarlığını tekrar anlamaya yardımcı oluyor. Hiç birimiz ölümsüz değil ve eğer var ise sanırım ölümsüzlerin bazıları da ölümsüzlüklerinden mutlu değil …
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,3bin okunma
Keşke ölüler ölü olarak kalsa. Neden bana ve içimdeki güzelliğe ölüler hükmetsin? Güzellik canlı ve sonsuz bir şeydir. Diller gelip geçicidirler. Onlar ölülerin arkasında bıraktıkları tozlardan başka bir şey değil…