Bence dünyanın neresine giderseniz gidin, zincirlerinden kutulmuş tek bir insan yoktur. Mutlaka tek bir halka da olsa var ve var olacaktır. Ama bu demek değil ki teslim olup hüsran yaşayacağız, bunu bilerek yaşayacağız ama yılmadan, vazgeçmeden, en iyi , en kaliteli hale getirerek yaşamak gerekir.