Öncelikle kitabı çok beğendiğimi söylemek istiyorum. Bir sabah uyanıyorsunuz ve kendinizi bir böceğe dönüşmüş olarak buluyorsunuz. Yaşadığınız şaşkınlığı, korkuyu düşünmek oldukça ilginç. Yazar bunu oldukça iyi bir şekilde anlatmış. Spoiler vermemek adına çok fazla bir yorum yapmak istemiyorum. Ama mutlaka okunması gereken kitaplardan diye düşünüyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap çok iyiydi. Okunmasını tavsiye ederim. Kitap en başından itibaren işlenecek bir cinayeti anlatıyor. Ama kimsenin bu duruma engel olmadığını çarpıcı bir şekilde işliyor. Kitabı okudukça bize tanıdık gelen günlük hayatta karşılaştığımız olayları bulacaksınız. Yazarın dili akıcı olduğu için kolaylıkla okunacağını düşünüyorum.