Binlerce yıldır açlıktan ölmemek için savaştığımızı unutmayın. Hayatımız boyunca zayıf kalmamız gerektiği kimin fikri sizce? Ben söyleyeyim: ruhun vampirlerinin, zamanı durdurmanın mümkün olacağını sandıkları gelecekten ödü kopanların. Aya Sofya zamanı durdurmanın mümkün olmadığı konusunda güvence verebilir. Bütün o diyetleri uygulamak için onca çaba harcayacağınıza, ruhun ekmeğiyle beslenin. Bilin ki, Yüce Ana vermekte cömert ve bilgedir. Buna saygı duyar, güvenirseniz, geçip giden zamanın gerektirdiğinden daha fazla şişmanlamazsınız. Bütün o kalorileri yapay bir biçimde yakmak yerine, onları hayalleriniz uğruna savaşmanız için gerekli enerjiye dönüştürmeye çalışın.
Hiç kimse sırf diyet yaparak çok uzun süre zayıf kalmamıştır.
Unutun bütün bunları. İstediğiniz kadar diyet kitabı okuyun, istediğiniz kadar spor yapın, istediğiniz kadar işkence edin kendinize, ne yaparsanız yapın sonuçta iki yol var önünüzde: Ya yaşamaktan vazgeçeceksiniz ya da şişmanlayacaksınız.
Ölçülü yiyin ama yediğiniz yemeğin keyfini çıkarın. Kötü olan, insanın ağzına giren değil, ağzından çıkandır.