" Ibret olmaz bize, hergun okuruz ezber de!
Yoksa ,bir maksad aranmaz mi bu ayetlerde ?
Lafzi muhkem yaliniz ,anlasilan, Kur'an'in :
Cunku kaydinda degil, hicbirimiz ma'nanin:
Ya acar Nazm-i Celil'in ,bakariz yapragina;
Yahud ufler geceriz bir olunun topragina.
Inmemistir hele Kuran, bunu hakkiyle bilin,
Ne mezarlikta okunmak ne de fal bakmak icin .!"