Hava kararıyordu. Köşeden bir genç kızla bir genç adam göründü kolkola. Delikanlı bir şeyler anlatıyordu , genç kız da başını sallıyordu. " Bana kalırsa filim biraz karışıktı," dedi genç adam. "Bazı yerini anlamadım. "Canım ,"dedi kız, "Sonunda çocuk ölüyor işte. " "Aptal ," dedi delikanlı, " O KADARINI BİZ DE ANLADIK."
Oysa evli değildi ve sanırım hiç bir macerası olmamıştı. Aslında, bu macera sözüne de kızıyordum. Aptal bir kadının peşine düşmekten başka macera yok muydu ?