İstemeden doğdum. Sokaklarda büyüdüm ama çok "efendi" imişim. Bolca okurum. Mecburen çalışıyorum. Hayvanseverim, doğaseverim, bazı insanları da severim. Sıcak havayı sevmem. Neşeli değilim ama öylelerini çok severim...
Bence dedi Don Quijote, "dünyada inişli çıkışlı olmayan bir hayat hikâyesi yoktur;özellikle de şövalyelikle ilgili olanlar; bunlar hiçbir zaman, sadece mutlu olaylarla dolu olamazlar.