İstemeden doğdum. Sokaklarda büyüdüm ama çok "efendi" imişim. Bolca okurum. Mecburen çalışıyorum. Hayvanseverim, doğaseverim, bazı insanları da severim. Sıcak havayı sevmem. Neşeli değilim ama öylelerini çok severim...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cesur Yeni Dünya'yı sıkıcı bulan ve yarıda bırakan var mı? İlk bölümü okudum ama çok ütopik. Bitireceğim ama bakalım sonu ne zaman gelir? Kitap hakkındaki olumsuz eleştirileri öğrenmek isterim.
Öznel değerlendirmelerden oluşuyor ama deneme türünde yazarla tartışmak olanaksız. Öyle değerlendiriyor konuları, o kadar. Katılmamak elde. Yine de pek çok yararlı öğüt verdiğini düşünüyorum. Okuyunuz ve okutunuz bu tür kitapları. Bir de kişi üzerinde duruyorsa düşüncelerin yararlı olacağını düşünürüm. Ana başlıkları kısaca ayrıntılandırmış yazar. Tüm sürprizlerinizi bir anda kullanmayın teması örnek olsun.