Adına aşk denilen,özgürlüğe ve mutluluğa engel o küçük saydam şeyin çevresinden dolanıp geçmek. İşte bizim yaşamımızın amacı ve anlamı .ileri! Biz orada,uzakta parıldayan parlak yıldızlara doğru gidiyoruz, bizi kimse tutamaz! İleri! Dostlar,geride kalmayın!
Gösterin bana,üstünde o kadar çok sık çene çaldığımız çocuk yuvalarımız nerde? Nerde okuma salonlarımız? Sadece romanlarda rastlıyoruz bunlara.Gerçek yaşamda kırıntılari bile yok. Var olan sedece pislik bayağılık.