Herkese merhaba,Atatürk’ün İzmir de sorulan sorulara ait verdiği bir söylevidir.İçerisinde yazan konuşmalar Atatürk’e aittir.İçerisinde kadın hakkında, din hakkında,Osmanlı’nın tutumu hakkında anekdotlar mevcuttur.Çok yararlı bir kitap kesinlikle Atatürk’ü tam olarak yakından tanımak isteyen bir kişinin okuması gereken bir kitaptır.Çok beğendim herkese tavsiye ederim.İyi okumalar.