Marla

Marla
@Merv__E
-İnanç da sevgi de aklın yolunu izlemez. - İyi değildir; kötü değildir, ama benim beğenimdir, ne utanırım, ne de sıkılırım artık ondan.
Ama bir son vermek için, yeni bir dize yazmaktan daha çok cesaret gereklidir: tüm hekimler ve tüm şairler bunu bilir.
Sayfa 209·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tat vermediği yerde tat almak istememeli kişi.
Sayfa 200·Kitabı okudu
İnsan aşılması gereken bir şeydir.
Sayfa 199·Kitabı okudu
- İyi değildir, kötü değildir, ama benim beğenimdir, ne utanırım, ne de sıkılırım artık ondan. “Budur -işte şimdi benim yolum- sizinki nerede? Diye yanıt verdim bana “yolu” soranlara. Çünkü yol -yoktur zaten!
Sayfa 196·Kitabı okudu