Lal

Lal
@Mervandar
En çok sevmeleri gereken kişileri incitiyorlar. Jane Casey
Hayat umudunu yitirmeyecek kadar güzeldir .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Değmeyecek insanları çok fazla önemsemek insanın kendi gözündeki değerini düşürür.
Uzun süre kimseye bağlan­madan kendi özgürlüğüm içinde yaşayacağım ve kimsenin sinirlerimi bozmasına izin vermeyeceğim... Tezer Özlü
Gökte herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa, benimki çok uzakta, karanlık ve pek önemsiz bir şey olmalıdır. Belki de benim hiç yıldızım yok!..
Bu kadın, bu cadı ruhuma hangi zehri damlatmıştı ki onsuz olamıyordum?