"Ben hep senin kadar özgür olabilmeyi istemişimdir. Benim hiç bir özgürlüğüm yoktu. Kiranı, kasaba olan borcunu nasıl ödeyeceğini düşünürken insanın pek bir özgürlüğü olmuyor."
-Doğru zamanda öl!
-Ne demek istiyorsun?
-Yaşarken yaşa! İnsan hayatını tükettiği zaman ölürse ölüm dehşetini kaybeder. Eğer insan doğru zamanda yaşamazsa, o zaman asla doğru zamanda ölemez. Hayatını yaşadın mı yoksa onu tükettin mi?