Kişesel gelişim kitaplarıa olan önyargımı mükemmel bir şekilde yıktı. Üniversite ödevim gereği okudum. Başlamadan önce okuyum da bitsin düşüncesindeydim ama okurken bitmese keşkeye yöneldim. İnsanlar arasındaki iletişimi daha doğrusu iletişimsizliği , algı farklılıklarını alt üst ilişkisinin insanları nasıl etkilediğini , bir insanın gelişiminin doğduğu andan itibaren oluşmaya başladığını ve bu oluşumu pozitif yönde etkilemeyi anlatan her anne baba adayının,hatta her bireyin okumasını gerektiğini düşündüğüm mükemmel bir kitap.