“Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.”
Kitabı beğendim ama tavsiye etme konusunda kararsızım. Güzel bir kitaptı. Kendime çıkarımlarım da oldu ancak okurken sıkıldığım 3-4 sayfada bir elimden bırakmalarım cok daha fazlaydı.